torsdag 10 februari 2011

Biofeedback på Welledge

.
Jag har varit på biofeedback på företaget Welledge i Stockholm för att försöka ta reda på hur stressad jag var, med mera.
Jag blev behandlad av grundaren själv, Martin Fransson. Han lossade min stela rygg och så gjorde jag alltså ett biofeedbacktest, där elektroder på kroppen mätte handsvett, puls, andning, hjärtrytm mm. Under tiden skulle jag sitta alldeles stilla och fick en skön meditation medan instrumenten arbetade och registrerade kurvor på datorn. Resultatet visade att jag faktiskt inte var så hemskt stressad, men nerverna var i obalans. En mycket trolig förklaring till bland annat min känsliga mage. Allt som allt var det en mycket givande upplevelse och jag mådde utmärkt efteråt. Det finns alternativbehandlingar av olika kvalitet och det här tror jag håller en riktigt hög kvalitet. Jag kommer säkert att återkomma och pröva mer av deras behandlingar. Läs mer om dem här: http://www.welledge.se/
.

Inga kommentarer: