söndag 23 maj 2010

Fullt upp just nu...

.
Jag hinner inte skriva så mycket i bloggen just nu.

Det beror på att jag har många kurser, och dessutom ska trädgården vid kolonistugan skötas.
Jag har kvar en jättehög med anteckningar som jag hade tänkt renskriva under vintern. Pyttsan att det blev gjort! Tvärtom har högen växt. Men något fastnar väl i skallen också.
Jag har planer på att gå en spännande - och lite läskig? - kurs i personlig utveckling. Vi har ju alla våra små brister... Mer om det senare.
Planerar också för en sommarkurs med Draka (hunden alltså). Inte klart om vi kommer med ännu.

Och så har jag försökt äta enligt Annika Dahlqvists LCHF en vecka (low carb high fat), vilket dock ledde till att min hjärna stängde ner till hälften, inte kul.  Så nu är jag tillbaka på kolhydrater, puh! I stället äter jag nu antiinflammatorisk mat! Mer om det i ett annat inlägg.
Och så joggar jag ibland och gör morgongymnastik, eh, ibland. Och vilar ibland en stund på eftermiddagen. Försöker ta hand om mig, helt enkelt. Ibland.

Snart kommer nog inspirationen tillbaka att skriva många nya hundtips.

Inga kommentarer: